BBC-ի տեղեկացմամբ՝ Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է, որ առայժմ չի ցանկանում նոր պատժամիջոցներ սահմանել Ռուսաստանի նկատմամբ, որպեսզի չվնասի խաղաղ գործընթացին։ Նրա դիտարկմամբ՝ ռուս-ուկրաինական հակամարտությունը պետք է մնար Եվրոպայի խնդիրը, ԱՄՆ-ը չպետք է միջամտեր, և եթե էական առաջընթաց չլինի, ԱՄՆ-ը իր դերը կարգավորման հարցում կզիջի Եվրոպային։ Նա հավաստիացրել է, որ ամերիկացի զինվորներ ՈՒկրաինայում չեն լինի։                
 

Նորաձևությունը մարդկային պատմության վերծանումն է. ՌԴ–ում ադրբեջանական փողերով կազմակերպված մրցույթի հաղթող, հագուստի դիզայներ Ժոզեֆինա Մուսախանյան

Նորաձևությունը մարդկային պատմության վերծանումն է. ՌԴ–ում ադրբեջանական փողերով կազմակերպված մրցույթի հաղթող, հագուստի դիզայներ Ժոզեֆինա Մուսախանյան
22.06.2015 | 11:08

Գեղեցիկ Արվեստների Ազգային Ակադեմիայի հագուստի դիզայն բաժնի ուսանողուհի Ժոզեֆինա Մուսախանյանը, վերջին շրջանում մասնակցելով միջազգային մրցույթների, կարողանում է մեր երկրի պատիվը բարձր պահել՝ զբաղեցնելով առաջին պատվավոր հորիզոնականները: Այս երիտասարդ աղջկա ստեղծած հավաքածուն հիացմունքի է արժանանում ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ մեր երկրի սահմաններից դուրս: ԼՈւՐԵՐ.com-ի թղթակցի հետ զրույցում Ժոզեֆինա Մուսախանյանը պատմեց ինչպես իր մասնակցած մրցույթների, բազմաթիվ դիպլոմների, այնպես էլ հենց իր աշխատանքի՝ «Քարահունջի քրմերի» մասին:

- Ժոզեֆինա, որո՞նք են այն մրցույթները, որոնց մասնակցել եք և հաղթել:

- Առաջին մրցույթին մասնակցել եմ «Քարահունջի քրմերը» հավաքածուով: Այդ կերպ փորձել եմ ցույց տալ, որ Քարահունջը շատ ավելի հին է, քան, օրինակ, եգիպտական բուրգերն ու անգլիական Սթոունհենջը: Ուրախ եմ, որ իմ այդ հավաքածուն հենց սկզբից հաջողություն ունեցավ: Առաջին մրցույթը, որին մասնակցեցի, Մոսկվայում էր՝ դեկտեմբեր ամսին, կոչվում էր «II-й Евразийский Конкурс Высокой Моды Национального Костюма «ЭТНО-ЭРАТО»», որտեղ ես մրցում էի կայացած դիզայներական տների հետ: Մրցույթը ոչ ուսանողական էր և առանց տարիքային սահմանափակման: Կազմակերպիչները մուսուլմաններ էին, ժյուրին նույնպես բաղկացած էր հիմնականում մուսուլմաններից:

Փառք Աստծո, հաջողություն ունեցա՝ հետին պլանում թողնելով Ադրբեջանի ներկայացուցչին: Հետաքրքրական էր նաև այն, որ գլխավոր հովանավորներից մեկը Ռուսաստանում Ադրբեջանի միությունն էր, բայց նրանք զբաղեցրեցին միայն երկրորդ հորիզոնականը, թեև շատ լավ լուսաբանեցին և հպարտացան երկրորդ տեղով: Այդտեղ ես ստացա նաև դիպլոմ՝ «Совет Союза Диаспор Российской Федерации За оригинальное мышление и творческое новаторство начинающего кутюрье» (օրիգինալ մտածելակերպի համար), ևս մեկը՝ Դիզայներների Միջազգային Միության նախագահի կողմից:

Ավելի ուշ՝ ապրիլ ամսին, Եկատերինբուրգում անցկացվեց «ДИЗАЙН-ФОРМА 2015» երիտասարդ դիզայներների միջազգային մրցույթը, որտեղ իմ հավաքածուն կրկին գրավեց առաջին տեղը: Եվ վերջապես, ի լրումն այս ամենի, օրերս Հայաստանում կայացած Արտ Ֆեստ Հանրապետական Երիտասարդական երրորդ բաց փառատոնին «Քարահունջի քրմերը» դարձավ Ոսկե մրցանակակիր: Եվ հաղթանակների, կարծես, այս շարքը եզրափակեց «ԳԱԱԱ նորաձևություն 2015» ուսանողական մրցույթը, և կրկին հավաքածուն արժանացավ առաջին մրցանակի: Փաստորեն, «Քարահունջի քրմերը» հաղթեց երկու միջազգային մրցույթում և նոր միայն մասնակցեց հանրապետական մրցույթների, սովորաբար, հակառակ պրոցեսն է լինում: Այսպիսով, «Քարահունջի քրմերը» չորս անգամ զբաղեցրեց առաջին հորիզոնականը:

- Այդ մեկ հավաքածուով կարողացել եք բազմաթիվ հաջողությունների հասնել: Պատմեք խնդրեմ՝ ո՞րն է այդ աշխատանքի առավելությունը, ի՞նչ նպատակ ունի և ի՞նչ դիզայներական լուծումներով է հագեցած:

- Նպատակս է եղել չիրազեկված հասարակությանը հասցնել այն փաստը, որ Քարահունջի աստղադիտարանը սովորական գերեզմանատուն չէ, ինչպես կարծում են շատերը, այլ մարդկային քաղաքակրթության լուրջ ձեռքբերում: Փորձեցի պատմությունը համադրել նորաձևության հետ, նորովի բացահայտեցի Քարահունջը և նրա ճարտարապետական առեղծվածը:

Գունային գամմայի, գործվածքի ընտրության և ֆակտուրայի համար հիմք են հանդիսացել մամռակալած քարերը և լեռնային բնապատկերները: Հագուստների մեջ ամփոփված են բազալտի խորդուբորդ գեղեցկությունը և խստությունը: Մուգ տոներին հաջորդում են բաց երանգները, շագանակագույնն ու մոխրակապույտը, կանաչն ու ոսկեգույնը: Արծաթագույնն ու որդան կարմիրը ստեղծում են ինքնատիպ տրամադրություն: Հագուստների ոսկեգույն և արծաթագույն երիզները հակադրվում են խստաշունչ տոներին, զուսպ գունային գամման և գունային պլաստիկ լուծումները մոնումենտալ նկարագիր են տալիս հագուստներին:

- Ժոզեֆինա, ե՞րբ և ինչպե՞ս որոշեցիք զբաղվել մոդելավորմամբ:

- Ինքս մեծացել եմ արվեստի միջավայրում: Դեռ շատ փոքր տարիքից նկարում էի հայտնի երգչուհիներին, դերասանուհիներին՝ իմ պատկերացրած զգեստներով, տիկնիկներս ևս բազմապիսի հագուստների խնդիր չեն ունեցել: Ավելի ուշ, արդեն դպրոցական տարիքում՝ 12-13 տարեկան, հարևանուհիներս սիրով հագնում էին իմ էսքիզներով կարված հագուստները: Միշտ հետևում էի նորաձևության ցուցադրություններին, երազում էի դառնալ հագուստի մոդելավորող: Այս ամենի սկիզբը դրվեց, երբ ընդունվեցի Գեղեցիկ Արվեստների Ազգային Ակադեմիա: Հպարտությամբ պիտի նշեմ, որ հաջողություններիս գրավականը ԳԱԱԱ-ի պրոֆեսիոնալ դասախոսական կազմն է, ի դեմս ռեկտոր Է.Սեդրակյանի և հագուստի դիզայնի ամբիոնի վարիչ Գայանե Կիրակոսյանի, ում շնորհիվ էլ կարճ ժամանակահատվածում ես լուրջ հաջողությունների հասա: Բախտս բերել է, որ իմ կողքին է այդ հրաշալի կինը, հրաշալի մասնագետը: Ես իրենից շատ-շատ բան եմ սովորում:

- Հագուստի ո՞ր տիպն է, որ երբեք չեք ստեղծի:

- Երբեք չեմ մտածել ստեղծել այնպիսի հագուստներ, որոնք կարելի է տեսնել ցանկացած խանութում: Ես, եթե ստեղծում եմ հագուստ, պետք է լինի օրիգինալ:

- Եվ որպես վերջաբան...

- Իմ խորին համոզմամբ՝ նորաձևությունը մարդկային պատմության վերծանումն է, և որքան հնանում է պատմությունը, այնքան կատարյալ է դառնում այն նորաձևության վերածելու շնորհքը:

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 3441

Մեկնաբանություններ